Maybelline Fit Me Concealer



 
   Za postizanje ujednačenog tena, pored dobre podloge, neophodan je adekvatan korektor. Ako ste među srećnicama kojima je dovoljno samo par kapi tečnog pudera da dobiju blistav i svež izgled lica, ili vam čak ni ne treba puder, reći ću samo: Blago Vama! Za sve ostale devojke koje imaju nešto teži put do ujednačavanja tena, tu su razne vrste korektora, kremastih, tečnih, onih u stiku i olovci.

  Po prirodi stvari, za podočnjake je uvek poželjnije koristiti tečnije korektore, sa određenim procentom hidrirajućih svojstava. Korektor za podočnjake nipošto ne sme biti prejak i previše suv, jer će se uvući u sitne linijice oko očiju i time narušiti svež izgled koji se teži postići. Smatram da se na domaćem tržištu među drogerijskim proizvodima može naći solidan broj dobrih i kvalitetnih korektora, po jako pristupačnim cenama. Maybelline Fit Me je jedan od njih. U blogosvetu ga smatraju jeftinijom varijantom čuvenog NARS Radiant Creamy Concealer-a, što zbog karakteristika, što zbog vrlo slične ambalaže.



   Maybelline korektor pakovan je u providnu plastičnu ambalažu, nalik onim u koje pakuju sjajeve za usne, i ima sunđerasti aplikator. Raspoloživa količina je 6.8 ml, ali zbog ne baš praktične bočice, često se korektor ne može utrošiti do kraja. Postoji u 6 nijansi: 10 light; 15 fair; 20 sand; 25 medium; 30 cafe; 35 deep. Moja odabrana je 15, i spada u drugu najsvetliju. U poređenju sa nijansom 10, 15-ica je više roze podtona, i nešto hladnija, samim tim, po mojoj slobodnoj proceni, podobnija da više osveži područje oko očiju i lepše neutrališe nedostatke. Neutralnog sam podtona, ali blago naginjem ka toplijem, i ustanovila sam da mi područje ispod očiju mnogo bolje izgleda kad koristim hladnije nijanse korektora. Maybelline Fit Me je srednje pokrivne moći, koja se može nadograditi u izvesnoj meri, i lako se nanosi i blenda. 



   SastavWater, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Glycerin, Sorbitan Isostearate, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, Ozokerite, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl Glutamate, Methylparaben, Acrylates Crosspolymer, Alumina, Butylparaben, Aluminum Hydroxide, Tocopherol, Silica, Chamomilla Recutita (Matricaria Flower Extract), May Contain (+/-): Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499), Mica

   Proizvod ne sadrži ulja, voskove, miris, nije komedogen, dermatološki i oftamološki je testiran. 


   UtisciMaybelline korektor je kremast i fino razmaziv. Po nanošenju, ne suši se u potpunosti već ima polu-mat završnicu. Ja ga volim setovati jer tako duže izdrži, a i meni lično lepše izgleda. Nije težak na kapcima, ne izaziva iritacije očiju, i može se koristiti kako za neutralisanje i prekrivanje podočnjaka, tako i na licu za neke manje nedostatke. 

   Nemam klasične podočnjake, te vam ne mogu govoriti o moćima ovog korektora na polju rešavanja tog problema, ali uz malo sna, i nešto teži tempo života, područje oko očiju ume da oda utisak umorne osobe. Ovaj korektor u nijansi na slici gore, uspe da mi posvetli ''podočnjake'', da bistrinu pogledu, i sveukupan svežiji izgled. Može dugo trajati, jer je mala količina dovoljna za oba oka. Nanosim ga nakon okoloočne kreme, a ponekad, kada želim pojačati prekrivanje i dodati još jedan tanji sloj korektora, ja ga pomešam sa malo okoloočne kreme, pri čemu dobije na hidratantnosti i lepše ''sedne'' na kožu. Jako je postojan na licu, a setovanje transparentnim puderom ili kuglicama mu dodatno produžava trajanje. 



Fit Me je definitivno jedan od boljih korektora koje sam probala. 
Dovoljno je hidratantan da se može nanositi na podočnjake, a opet sasvim solidno je gust i koncentrovan da može prekriti i blaže nedostatke na licu, i poneko crvenilo. Postojan je dugi niz sati, ne uvlači se u borice i fine linije oko očiju, i nanet u tankom sloju zaista ume dati vedrinu pogledu i prekriti diskoloracije u regiji oko oka.


Da li ste probale Maybelline Fit Me korektor? Koji su Vaši omiljeni korektori?



do sledećeg posta 

20 коментара

  1. Ovaj nisam probala,iskreno nisam ga do sada ni primijetila da postoji,ali sam vjerna Nyx-ovim korektorima,vec dugo,meni su odlicni :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo dobar korektor a po niskoj ceni. Čitala sam o nyx korektorima ali nisam ih imala prilike probati do sad :)

      Избриши
  2. Kad potrosim L'Oreal imam u planu da ga kupim. :) Dobar mi je i ovaj, ali ima zut podton, a isto mislim da mi rozikasti lepse osveze to podrucje.
    Odlicna recenzija, samo si me dodatno ubedila. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah da...true match imaš, je l' da? Imala sam ranije neki žućkasti iz oriflame, i on mi je bio super, ali je imao reflektujuće čestice i nekako je zahvaljujući tome uspevao da posvetli područje, mada mislim da je ovaj maybelline bolji.
      Hvala, drago mi je da sam bila od pomoći :)

      Избриши
  3. Slažem se sa svim rečenim, tekstura korektora je odlično izbalansirana :) Stim da meni nijansa nije pod konac, al ga i dalje volim :)
    Odlična recenzija <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tasha :)))
      Raduje me da se slažeš sa mnom :)
      Da li ti je beše onaj benefit bolje nijanse od ovog?

      Избриши
  4. Ja sam nedavno kupila Manhattan-ov korektor i sličan je po karakteristikama sa ovim Maybelline. Odlično prekriva one ružne, crne krugove ispod očiju i sve male, sitne nepravilnosti. Kupit ću i ovaj, od viška glava ne boli. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ti već imaš idealan korektor :)))
      Nisam isprobala manhattan do sad,
      a ako probaš maybelline, mogla bi mi preneti utiske
      i porediti ta dva :)

      Избриши
  5. moj najdraži drogerijski korektor ♥
    sjećam se da si i kod mene nešto komentirala o njemu i da sam ga hvalila, pa mi je baš drago da si zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se da sam ga videla kod tebe, samo se ne mogu prisetiti
      da li sam tad tek imala ideju da ga kupim ili sam ga već uzela u to vreme.
      Svakako je tvoja pozitivna recenzija doprinela da se rešim da ga uzmem :)
      Divan korektor :))

      Избриши
  6. Imam ga i obozavam <3 Lepo pokriva tamne kolutove oko ociju koji su kod mene bas izrazeni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh pa tebi je on onda savršen.
      Obzirom da znam kako uživo izgledaš sveže i negovano,
      ne bih rekla da imaš ikakve probleme sa podočnjacima :))

      Избриши
  7. Moj omiljeni korektor.. trazim vec jedno dve nedelje svuda da kupim novi i nigde da nema, i tako ja u lillyju pretrazujem maybelline stand, kad tamo devojka koja radi mi rece da ga nema i nece ga vise uvoziti :O :( ako neko zna nesto o tome, ili ako zna gde ima da se kupi neka podeli informaciju :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Primetila sam da je neka nestašica, a imam i insajdersku info od skoro,
      da ga više neće uvoziti. Uspela sam da saznam da su ga povukli na par
      mesta, pa zaostale primerke možeš naći u gradu, u dm-u na terazijama, i u lilly-ju u tc stadion :))

      Избриши
  8. U gradu su tri DM-a ,u svakom imaju samo testeri, tražim ga već mjesec-dva,stvarno ga želim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako mi je krivo...ne volim što se s vremena na vreme javi politika da se pojedini proizvodi prestanu uvoziti.
      To zaista ne mogu da shvatim...ostaje da se nadam da će uskoro promeniti odluku i dopuniti police :))

      Избриши
  9. Zvuči sjajno, baš šteta ako ga više neće uvoziti. Prelepe fotografije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala <3
      Pa potrudiću se da ga pronađem u gradu, a ako ne, mogu razmatrati online kupovinu ili neke od ovde dostupnih varijanti :) moram svakako pogledati one aura što si recenzirala :)

      Избриши

Hvala na komentaru.