Ne sudi o knjizi po koricama, ali zato kupi rumenilo čija te ambalaža oduševi - zašto sam pala na Yves Saint Laurent marketing?

 


Odmah da vam bude jasno - ovde ne kritikujem YSL marketing. Naprotiv. 

Pakovanje je takvo da bih ga kupila i da proizvod nije toliko hvaljen, jer je ovo kolekcionarski primerak. Ako vam nije jasno o čemu se radi, pogledajte opet fotografije. Ako ne vidite lepotu i dragocenost, u redu je, naravno. Zašto bismo svi voleli iste stvari? Ali da uđe u zapisnik da sam ovo rumenilo jedva našla, u drugoj državi, pošto je svuda u Srbiji sold out.

Tako da, možda ipak ima malo više nas koji volimo iste stvari. 

Ambalaža dostojna YSL brendinga, kožno pakovanje roze boje da padneš u nesvest, i utisnute šare koje prate vajb njihovih prepoznatljivih tašni sa identičnim štepom.

Da vam ne dužim priču, još uvek ga nisam probala. Još uvek ga samo gledam iz prikrajka. Otvaram da se podsetim kako je krasno, pa momentalno zatvorim pakovanje da se slučajno ne predomislim i dotaknem ga četkicom. Nisam još uvek spremna na taj čin. Za sada mu se samo divim.

Nekad malo i zaboravim da ga imam, pa kad ga ugledam oduševim se iznova. Što opet dovoljno govori o tome koliko mi je bilo potrebno još jedno rumenilo u kolekciji. Nije, ali entuzijastkinja i zaljubljenica u lepa pakovanja i YSL nije smela ovo da propusti. Uostalom, sad ne može da mi pobegne nigde.

Kada ga budem testirala, podeliću ovde utiske i swatcheve. Do tad, neka ostanu fotografije  kao mini podsetnik da je sasvim u redu kupiti nešto što ti nije potrebno, samo jer ti to želiš.



Do sledećeg teksta 

Нема коментара

Hvala na komentaru.